Sunday, June 8, 2008

Balik kampung :-)

Memang happy kalau dapat balik kampung. Saya baru ja balik dari kampung semalam. Tiada yang lebih happy selain dapat balik kampung dan jumpa dengan family kat kampung. Actually, kampung saya tak jauh dari di mana saya bekerja. Tapi oleh kerana banyak sekali kerja yg hendak dilakukan susa saya nak balik ke kampung. Banyak benda da berubah di kampung. Seolah-olah sia suda lama tak balik kampung. Jalan d kota belud yang dulunya sesak sekarang kira da ok da sebab telah diperbesarkan, dan roundabout telah ditambah. Sampai di kampung banyak benda juga da bertambah. Terutamanya anjing-anjing saya yang cute-cute dan tidak pandai tinggi-tinggi. Ketiga-tiga mereka da beranak, jadi tokey anjing la kiranya: si putih 6 ekor duku (anak anjing), palakis 3 ekor and zidan 1 ekor. Comelnya tp malangnya saya terlupa membawa kemera saya hari itu. Rusa kami (bamboo) juga telah bertambah besar. Tanduknya suda mencecah 2 inci. percaya tidak, bamboo sangat jinak. best dapat main dengan rusa. Rumah kami yang tidak pandai siap ada juga peningkatan sedikit. :-) rasanya tingal1 tahun 6 bulan siap la tu. waaa... i miss my village. tak sabar nak balik lagi nak tengok rumah..

No comments: